sobota 21. ledna 2012

Korpiklaani

Po delší době jsem si zas pustila Korpiklaani. Měla jsem nějak vsugerované, že poslední alba, Karkelo a Ukon Wacka, nejsou nic moc, takže jsem se jim delší dobu vyhýbala, no a když jsem se k nim včera zase dostala, byla jsem velmi mile překvapená - ono to vůbec néni špatné! Mám za to, že mi předtím vadilo, že je to všecko jaksi na jedno brdo - když si pustíte jakoukoliv písničku, neni moc poznat, z kterého alba je, pořád to zní stejně a neni v tom slyšet nějaký hudební vývoj. Teď jsem si pustila Ukon Wacka a zjistila, že to sice pořád působí stejně, ale najednou mi to nevadí - jsou to prostě staří dobří Korpiklaani, kteří umí dělat dobrou muziku, takže fakt nemám důvod je kritizovat za to, že chrlí skoro každý rok nové album.
Tuoppi oltta - první písnička, kterou jsem z alba slyšela a kterou mám asi nejradši:

P. S.: Proč, perkele, pokaždé, když chci napsat Korpiklaani, napíšu místo toho Korpikllani???

Žádné komentáře:

Okomentovat