neděle 15. ledna 2012

Musta Kissa

Když teda znovu začínám, tak bych se mohla představit.

Kdo su?
Dvacetiletá nezadaná Moravačka. Studentka baltistiky (každý, kdo právě neudělal: "hee... cože?" má u mě plus. Ne, nehledejte to, ještě byste našli stránky našeho oboru a lekli byste se. Je to studium jazyků a kultur baltské oblasti, v mém případě hlavně finštiny, od příštího roku asi taky estonštiny [anebo litevštiny, ale spíš to první]). Občas o sobě říkám/píšu, že su blázen, ale mám dojem, že to o sobě tvrdí až moc lidí (víceméně všichni, kteří zrovna neprohlašují, že jsou normální), takže obrázek si udělejte sami.

Proč Musta Kissa?
Musta je černý, kissa je kočka, řečeno mým oblíbeným jazykem, čili finsky. Kočky mám ráda od malička, rozhodně chci někdy v budoucnu s nějakou spolubydlet (ale ne teď), a černá kočka bývá často spojovaná s magií a tajemnem. Rozhodně to pro mě není žádný negativní symbol, ani když přeběhne přes cestu.

Co mám ráda?
  • Finsko a finštinu. V míře o něco menší i zbytek severní Evropy a taky Japonsko. 
  • Muziku - nejradši metal (folk, symphonic, power, ale i jiné), ale rozhodně ne jenom metal. Z kapel například Apocalypticu, Nightwish, The Rasmus, Turisas, Týr, Dalriadu... a hromadu dalších. Poslední dobou i Tomáše Kluse. Taky sborový zpěv a svůj gymnaziální sbor Barbastella, ze kterého se mi pořád ještě nepodařilo odejít.
  • Čtení - na prvním místě Tolkiena, na dalších místech např. Kunderu, Fulghuma nebo Paasilinnu. A v žádném případě nesmím nezapomenout na Kalevalu (ne, to není autor, to je knížka). 
  • Seriály - Game of Thrones, Red Dwarf, The Big Bang Theory, Dexter. Z anime např. Jigoku Shoujo. A od včerejška jsem nadšená z toho, že jsem našla Watership Down.

Tož to by pro začátek mohlo stačit. Třeba přijde i nějaké příště :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat