neděle 22. ledna 2012

Výplach z YouTube

Dneska pár ochutnávek z toho, co jsem poslední dobou lajkovala na YouTube. Spíš než reprezentativní vzorek toho, co poslouchám běžně, je to takový výcuc zajímavostí, na které jsem nedávno natrefila.

Walk of the Earth: Somebody That I Used to Know
Na základě toho obrovského čísla sledovanosti během dvou týdnů a tří dnů od přidání předpokládám, že tohle už spousta z vás viděla a slyšela, ale nemůžu si to odpustit. Jsou dokonalí! Lepší než originál! Můj osobní favorit je ten týpek uprostřed, ale skvělí jsou všichni.

Game of Thrones Main Title
Skvělá muzika ze skvělého seriálu, myslím, že není moc co dodat. Dokážu to poslouchat třeba desetkrát za sebou a pořád dokola.

Agalloch: Sowilo Rune
Moje oblíbená kapela na dobrou noc, v tomhle případě doplněná ještě krásným přírodním videem.

Femme2Fatale + Gate Crasher: Smooth Criminal
Něco z českých luhů a hájů, daleko energičtější než originál. Další písnička, kterou můžu poslouchat furt dokola.

Mako!Mako: Taumata
Ještě jednou něco z domácích vod. Možná jste je zahlídli v kterési talentové soutěži, kterýma nás naše komerční televize tak rády oblažují (nesledovala jsem to, takže fakt nevím, kde přesně byli). Znovuobjevila jsem je asi dva týdny dozadu a od té doby nemůžu vyhnat tuhletu věc z hlavy.

Art Garfunkel: Bright Eyes
Na tuhle věc jsem došla asi před týdnem, když jsem z nedostatku jiné činnosti začla sledovat Watership Down (o tom mám taky v plánu něco napsat). Poslouchám, líbí se mi, pak si uvědomím - tu melodii znám! Ale odkud, sakra? Aha, už vím! 4TET - Jean d'Arc! A teď nevím, jestli se mi víc líbí tenhle úžasný originál, nebo jedna z mých nejoblíbenějších 4tetovek. Ale dyť je to vlastně jedno...

Apocalytpica: Fight Fire with Fire
A dostávám se k mojí nejoblíbenější kapele. Dneska jsem se nemohla odtrhnout od jejich live videí, ze kterých jde ohromná energie. Na tohle jsem hleděla a najednou se přistihla, že se culím úplně stejně, jak loni na jejich koncertě přesně v okamžiku, kdy Eicca říkal, jak je to úžasný pocit vidět všechny lidi pod sebou usmívat se. Jenom škoda, že tehdy nehráli i tuhle písničku.

Apocalyptica: I Don't Care
A nakonec Apo ještě jednou. Zalouží si to :-) V originále s Adamem Gontierem je to skvělá skladba, ale teď jsem ji našla s Tony Kakkem a je to snad ještě lepší! Rozhodně lepší, než když to zpívá Tipe (ale to bych snad ani neměla psát, Tony je o tolik lepší zpěvák než Tipe, že by se ještě mohl urazit).

Žádné komentáře:

Okomentovat