pondělí 18. února 2013

Scrobblím

To jsem se tak konečně zaregistrovala na Last.fm a stáhla si Scrobbler. No a pak jsem strávila pěknou dobu zkoumáním svých statistik. Výsledek? Jsem daleko, ale daleko větší Apofil, než jsem čekala. No posuďte sami - tabulka mých Top Artists s celkovým počtem přehrání vypadá takhle:
1. Apocalyptica (7364)
2. The Rasmus (4716)
3. Foo Fighters (2693)
4. Nightwish (2571)
5. Turisas (2410)
Jo, poslouchám Apo docela často, ale že budou mít až takový náskok, to by mě fakt nenapadlo.

Pořadí jednotlivých písniček vypadá taky zajímavě - z prvních 20 míst jich má Apo celých 14 (Bittersweet, Sacra, Epilogue, Conclusion, Romance, I Don't Care, Nothing Else Matters, Ruska, Life Burns!, In Memoriam, Hope, Fight Fire With Fire, Not Strong Enough a Cortege). Pak tam mám 4 písničky od Turisas (The Bosphorus Freezes Over, Battle Metal, Stand Up And Fight a The March Of The Varangian Guard), no a poslední 2 místa zabrali Foo Fighters (The Pretender a Walk).

Do tabulky nejpřehrávanějších alb se mi vlezlo malinko víc interpretů (celých 8). V první dvacítce mám skoro všecky alba od Apocalypticy (jenom Plays Metallica By Four Cellos skončilo těsně pod Top 20), všechno od The Rasmus počínaje albem Into, všecky 3 alba od Turisas, no a zbytek... bude jednodušší to sem zkopírovat:
1. Apocalyptica - Cult
2. Apocalyptica - Reflections
3. Apocalyptica - Apocalyptica
4. Turisas - Stand Up And Fight
5. Týr - The Lay Of Thrym
6. The Rasmus - Dead Letters
7. Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience and Grace
8. Apocalyptica - Worlds Collide
9. Apocalyptica - 7th Symphony
10. The Rasmus - The Rasmus
11. The Rasmus - Black Roses
12. The Rasmus - Hide From The Sun
13. Foo Fighters - Wasting Light
14. Sonata Arctica - The Days Of Grays
15. Turisas - Battle Metal
16. Apocalyptica - Inquisition Symphony
17. Nightwish - Imaginaerum
18. The Rasmus - Into
19. Nightwish - Dark Passion Play
20. Turisas - The Varangian Way

Tady už mě nic moc nepřekvapilo, celkem to odpovídá mým představám. Na druhou stranu, poslední dobou mám daleko větší rozptyl v tom, co poslouchám, takže sem třeba za měsíc nebo kdy se mi bude chtít dám statistiku z posledních přehrávání. Vsadím se, že bude o dost jiná, než tahle dlouhodobá.

Žádné komentáře:

Okomentovat