čtvrtek 3. května 2012

Lev

Původně jsem chtěla dnešní článek začít tím, že si vůbec nepřipadám jako lev, ještě k tomu s ascendentem ve lvu. Jedním z charakteristických lvích rysů by měla být rozhodnost, kterou jsem ale u sebe nepotkala už hodně dlouho. Dneska mě to naštvalo dvakrát - poprvé na Apo-chatu, kdy jsem tak dlouho zírala na session post, až jsem tam nestihla zadat otázku (mám dojem, že jsem byla první, na kterou se nedostalo). No a podruhé to bylo v dějinách - opět jsem hleděla na správnou odpověď a nechala si utéct další bod. Je teda fakt, že po ranní hodině latiny a následujících asi šesti hodinách v knihovně nad seminárkou do germánských jazyků jsem měla už naprosto vygumovanou hlavu, že jsem sotva vnímala, o čem je řeč.
Řekla bych, že tenhle můj blok asi většina lidí nepochopí. Já to vlastně taky moc nechápu, kde se stala chyba. Kdyby někdo věděl, co s tímhle pitomým problémem, ráda si nechám poradit. Ale mě už to fakt nebaví, takhle si nechávat uletět každou příležitost! Doprdele práce...

Článek jsem začala tím, že se vůbec necítím jako lev. A abych věděla přesněji, jak vlastně má takový lev vypadat, rozhodla jsem se, že se mrknu na něco o astrologii. Výsledek je, že jsem si do Wordu nakopírovala asi 12 stránek rozboru své osobnosti podle astrologie a další 4 podle numerologie, a to jsem zdaleka nekopírovala všechno. A to už vůbec nemluvím o čínském horoskopu a dalších vylomeninách, na které v nejbližší době určitě nebudu mít čas, ale taky mě zajímají. Jestli se k něčemu dohrabu, možná sem časem pověsím výsledek pitvy vlastní hlavy. Teď si jdu ty poznámky vytisknout, ať si v tom můžu hezky podtrhovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat