sobota 26. května 2012

Rock in Rio

Živý přenos z Rock in Rio na YouTube? Proč ne! Je sice trošku pozdě, ale ta Metallica za to stojí! První kapela, kterou jsem zachytila, byla Evanescence s dosti tragickou Amy Lee. Myslela jsem, že ta holka umí na živo zpívat líp, ale zpívat čistě své vlastní písničky jí evidentně dělá velký problém. Aspoň měla hezkou sukni. Taky jsem zjistila, že od časů, kdy jsem Evanescence poslouchala docela často, uplynula už dlouhá doba, páč většinu písniček jsem neznala.
Po Evanescence přišla na řadu Sepultura, kterou sice normálně neposlouchám (nějak jsem k ní ještě nedošla), ale bylo to asi o 100 % lepší než Evanescence. Jo, a Refuse/Resist teda poznám (hádejte proč ;)).
A teď Metallicaaaaa!!! To nemá chybu! Já je chcu slyšet na živo! A chcu a chcu a chcu! Dáte mi někdo prachy? :D Mimochodem, připadá taky někomu, že Rob vypadá úplně jako gorila? Hm... neříkala jsem tak před hodinou a něco, že se mi chce spát a že to teda vypínám? Tak asi ještě ne :D

Dobrou noc :)

Žádné komentáře:

Okomentovat