neděle 2. září 2012

Kurt Vonnegut Jr.: Hokus pokus

1. Proč jsem si vybrala tuto knihu?
Protože jsem znala jméno Vonnegut, ale nevěděla jsem moc dobře, kam ho zařadit. Tak už jsem v obraze.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
řetězec náhod

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
vzpomínat

4. S jakou postavou bych se ztotožnila, kým bych chtěla nebo nechtěla být?
Hlavní postava, profesor Eugene Debs Hartke, je sice celkem sympatická, ale nevidím jediný důvod, proč bych si to s ním měla chtít vyměnit. Z vedlejších postav mě nezaujal nikdo.

5. Pozitivum
Líbilo se mi, že se autor vykašlal na chronologii a popisuje několik časových úseků zároveň. Taky se mi to dobře četlo, protože text je opticky rozdělený na hodně krátké úseky.

6. Negativum
Mám dojem, že Hokus pokus patří ke knížkám, o kterých si tak za měsíc dva nebudu pamatovat, o čem vlastně byly...

Hodnocení: ***


Žádné komentáře:

Okomentovat