pondělí 26. listopadu 2012

Music for Kids

S tímhle reportem mám trochu skluz, ale musím se konečně pochlubit, jak jsem se potkala s Terezou Maxovou, Matějem Ruppertem, Romanem Vojtkem a pár dalšíma. Ve středu 14. 11. se totiž v Mahenově divadle konal charitativní koncert Music for Kids, který pořádala Tereza Maxová a my jsme tam s našima sborama, samozřejmě díky Idě, zpívali.
Neměli jsme toho moc na práci - zpívali jsme Imagine (kterému Jožka říká [imedžink] a Ida [imadžin] - nevím, co mě otravuje víc :D) a jednu romskou, Dado miro. Kromě toho jsme taky stáli na pódiu jako křoví, když Ida s Dežem, Jeňou a Luckou zpívali Georgiu. V Imagine měly sóla naše děcka (tím myslím převážně lidi z Čhavorenge, přímo od nás to byly jenom malé holky, které zpívaly spolu s malýma Romkama). A v Dado miro měli sólo Dežo a Matěj Ruppert. Ten mě vlastně docela zklamal, páč se s náma vůbec nebavil, ale to vlastně pořádně nedělá ani Bende, a to s ním budeme zpívat už potřetí. Obě písničky se myslím docela povedly, Ruppert zpíval taky dobře (i když Dežo je lepší :D) a naši ostatní sólisti jsou výborní. Jak dopadly ostatní vystoupení ale nevím, protože nás nenechali dívat se na zbytek a zahnali nás do šatny. Jediné, co díky programu vím, je, že tam zpívala ještě Anna K., MIG 21 a naša Rudyna (a možná ještě někdo? Už ani nevím...).
Po koncertě jsem byla ráda, že jsem si sbalila foťák, protože jich tam zas tak moc nebylo, a tak mě pořád někdo otravoval, abych je vyfotila s Terezou Maxovou. Vlastně bych spíš měla napsat, že otravovali Terezu, na jejím místě by mě to asi taky nebavilo, když se snažím s někým si popovídat a neustále mě otravujou lidi, ať se s nima vyfotím. Ale zvládla to profesionálně (a doufám, že neuvidí, jaké mizerné fotky jsem jí vyrobila). Pak se najednou odkudsi vynořil Vojtek, který celou akci moderoval, ale než se holky stačily vzpamatovat, zase kdesi zmizel a už jsme ho neobjevily. A když nás konečně Jožka dokopal k odchodu, pár lidí se opět zdrželo, protože kdesi objevili Macháčka a museli se vyfotit ještě s ním (ale tentokrát na jiný foťák než můj). No podařená akce to byla.
Minulou sobotu jsme dokonce byli ve VIP zprávách - teda záběry na sbory tam byly víceméně jenom jako kulisa, pak se tam na cosi vyptávali různých účinkujících, ale to mě zas tak nezajímalo. Jenom mě štvalo, jaká su malá, protože jsem tam vůbec nebyla vidět - ale neni divu, když přede mnou stojí vysocí sólisti a pak další tři řady sboru, které stojí na jedné úrovni, páč tam nebyly praktikábly.
Hm, to normálně vypadá, jak kdybych byla nadšená z našich celebrit, co? I když na jednu stranu většinu českých "celebrit" nemusím, vlastně si teď uvědomuju, že mi dělá docela dobře chlubit se třeba: "Jo, Ruppert? Tak s tím jsme byla na pódiu!" Asi bych si měla uspořádat hodnoty... No ale každopádně, už se těším na další koncerty, s celebritama aj bez. Teď nás čeká 19. 12. už tradiční vánoční akce Pertr Bende + Barbastella + Grajcar + asi eště někdo další (ech, zase celebrita :D) a pak na konci ledna dva koncerty s Čhavorenge v Hodoníně a v Praze. Na ty se opět neskutečně těším, ty písničky miluju a pořád si je pouštím. Posledně jsem tu měla ukázku Aničky, teď to bude sestřih z našeho společného koncertu ve Zlíně. Enjoy :)


Žádné komentáře:

Okomentovat