čtvrtek 22. listopadu 2012

Nightwish - Taikatalvi

Před nedávnem jsem slíbila kamarádce, že se pokusím přeložit text písničky Taikatalvi od Nightwish (originální text tady). Ne že by se na netu žádné překlady nevyskytovaly, ale ty české a slovenské za moc nestojí a navíc jsem si chtěla vyzkoušet, jak mi to půjde. Výsledek je tady - a protože mám v plánu sem tam něco přeložit, zakládám novou rubriku Käännökset, čili Překlady.


Kouzelná zima

Nejdražší z mých dětí je toto jeviště
Kde se měsíční svit snáší do uliček
Ohnutá větvička, léto v péči
Bílého moře, tak širokého
Které mne na křídlech měsíčního přízraku
Dostane domů

Okamžik dlouhý jako věčnost se ke mně plíží
Zimní krajinou jako na tlapkách malé kočičky
Mohu žít tady u pramene příběhů
Kde housle zabarvují prastarou melodii
Ohromné touhy
Tou písní probouzí zemi

Žádné komentáře:

Okomentovat