neděle 19. února 2012

Hurá, škola!

Ten nadpis myslím bez sebemenší špetky ironie. Zítra konečně začíná další semestr a já už se tam vysloveně těším. Má to dva důvody - jednak jsem si vybrala obor, který mám fakt ráda, jednak budu po měsíci a půl flákání konečně nucená zase něco dělat. I když mě jazyky baví, sama nejsem absolutně schopná se do nich (stejně jako do čehokoliv jiného) dokopat. Před Vánocama jsem si plánovala, jak se v tom volnu vrhnu na japonštinu a mrknu se dál do finštiny, ale výsledek? Hovno hovno, zlatá rybko. Takže teď mi začne další kolo finštiny, k tomu asi i němčiny (pokud nezjistím, že ten předmět, co jsem si zapsala, je k ničemu), možná i latiny (pokud se tam uvolní místo - né že bych byla nadšený latinář, ale pár kreditů se bude hodit), a navíc angličtiny na velmi základní úrovni, protože ji doučuju. Japonštinu zatím nechám spát a budu doufat, že mi příští semestr bude pasovat do rozvrhu (ale přednost mají estonština, protože je povinná, a švédština, kterou chci taky umět). Jo, to bych myslím mohla zvládnout :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat