pondělí 20. února 2012

Tak nic...

Ukázalo se, že jsem byla předčasně nadšená. Na chatu nebude Perttu, ale Mikko. Jo, já vím že je super a že ještě na chatu nebyl, ale moje perfektně vymyšlená otázka nebyla pro něho, ale pro Perttua. Hm, no nic, tak zas někdy příště.
Taky jsem dneska zjistila, jak příšerně těžké někdy může být přimět někoho, aby si zapamatoval, co je to rovina, polorovina, přímka, polopřímka a úsečka. Už jsem to málem vzdávala, ale nakonec se slečna chytila. Su fakt zvědavá, kolik si toho bude pamatovat ve středu. A taky, jestli se (i se sestrou) v dohledné době naučí používat takové slovíčka jako osobní zájmena a slovesa is/are, have/has a podobně. Ale budu jim fandit.
Jedno pozitivum na závěr - konečně jsem na YT objevila českou verzi Hosany, jednu z mých nejoblíbenějších muzikálových záležitostí.


Žádné komentáře:

Okomentovat