pátek 10. února 2012

Moonsorrow

Těmhle Finům jsem dlouho nemohla přijít na chuť, nejspíš proto, že přece jenom mám radši čisté vokály než growl/scream (i když ani proti těmhle technikám vůbec nic nemám). Ale když mi poslední dobou náhodné přehrávání občas vyplivlo některou jejich věc, zjistila jsem, že to ale vůbec néni špatné. Takže teď, zavřená sama v pokoji, zkoumám, o co jsem se to vlastně připravovala. Pár věcí, které mě zaujaly:

Napřed Tähdetön, první písnička z loňského alba Varjoina Kuljemme Kuolleiden Maassa...

... pak Tuulen Tytar / Soturin Tie z alba Kivenkantaja...

... a nakonec Kaiku z alba Verisäkeet.

Takový menší výběr hudby pro osamělé večery. Asi bych si to netroufla pustit doma v doslechu zbytku rodiny, nejspíš by mě hnali. A ani na bytě to o moc lepší nebude, Lidka by to sice asi zvládla, ale Filipa dráždit nebudu. Miluju tu tlustou zeď mezi našima pokojama, která by se dala označit za téměř zvukotěsnou!

Žádné komentáře:

Okomentovat