pondělí 4. června 2012

Nemocinkaná

Aby toho uprostřed zkouškového nebylo málo, su zas nachcípaná. Včera jsem měla v plánu se učit, ale moc to nešlo, protože jsem dostala teplotu a furt se mi chtělo spat. Ale vypadá to, že jsem tu dnešní zkoušku snad i dala. Možná. Nejlepší je, že si pořád nejsem jistá, jestli mám jenom rýmu, nebo angínu - zatím mě spíš bolí v krku, takže by to mohla být i ta angína, ale doufám, že není - rýma je sice otravná (obzvlášť, když je to tento rok snad už popáté), ale s angínou bych musela k doktorce, kterou jsem, jenom tak mimochodem, v životě neviděla, to by znamenalo, že musím z Brna do Hodonína a pak zase okamžitě zpátky, abych mohla dál zkouškovat, no a brát antibiotika v přesně danou dobu taky není úplně to ořechové... Takže doufám, že to buď urychleně zmizí (nereálné), nebo se z toho aspoň vyrobí ta rýma (ráno to tak docela vypadalo, ale pak to zas přešlo). No, pěkné je to.

A ještě k Game of Thrones - chudák Skřet! To si nezasloužil! Ale teda, ne že bych to nečekala, přece jenom už něco vím jak o Joffreym, tak o Tywinovi. A taky by mě zajímalo, co bude se Sansou, poslední dobou ji začínám mít docela ráda. No, uvidíme. Asi bych si to měla konečně přečíst.

Žádné komentáře:

Okomentovat