pondělí 11. června 2012

Never ending exams

Až budu mít zase někdy tak blbý nápad, jako bylo zapsat si tenhle semestr předměty za 40 kreditů, tak mi to, sakra, někdo rozmluvte! Poslední týden mám dojem, že mi mozek soustavně odmítá přijímat jakékoliv další informace. Je sice možné, že za to trochu může i moje nová kamarádka angína, ale moc velkou vinu jí dávat nemůžu, protože kromě prvních dvou dní jsem neměla ani teplotu a navíc jsem do toho zvládla napsat zkoušku z teorie literatury. Čtvrteční dějiny už ale nevyšly, takže si je tenhle čtvrtek pro velký úspěch zopakuju. Dnešní latinu jsem dala, ale na zítřejší moderní literaturu jsem se ještě ani nepodívala. Tak jsem zvědavá, jak se to vyvrbí.
Ale abych si jenom nestěžovala, pořád tu mám něco, na co se můžu těšit. Zaprvé - ve středu máme v plánu Avengers v kině a následný babinec (psala jsem už, že jsem se zamilovala do Toma Hiddlestona?), příští středu absolvenťák se sborem a dva dny nato odjezd do Itálie s mamkou. A už je mi srdečně jedno, jestli do té doby stihnu ukončit všecky předměty - prostě tam pojedu, ať se děje, co se děje. Už nutně potřebuju vypnout.

Bah! I will destroy you all!


Žádné komentáře:

Okomentovat