pátek 1. června 2012

Team

Tenhle článek si zaslouží být napsaný pěkně za čerstva, dokud mě ještě bolí nohy a za krkem. Za tenhle stav může Palo Habera a celý Team, kteří včera okupovali Rondo spolu s pořádným davem fanoušků. Nevím, kolik lidí se vleze do plného Ronda, ale bylo nás tam fakt hooodně, tribuny byly skoro zaplněné (Palo k lidem, kteří seděli na tribunách úplně u pódia: "Už vám niekto povedal, že odtiaľ prd vidno?" - jo, já vím, že ta věta vlastně není vůbec vtipná, ale mám ve zvyku se smát i takovýmhle koninám, obzvlášť, když mám dobrou náladu, což jsem včera rozhodně měla).
Předkapela se jmenovala Horská chata, pochází z Martina a nebyla vůbec špatná. Vlastně mám k jejich vystoupení jedinou výtku - debilní zvučení. Měla jsem za to, že se to stává jenom na "amatérštějších" akcích a ne v Rondu, ale evidentně jsem se spletla. Klasika - zpěváka přeřvávaly kytary a bicí, takže mu nebylo rozumět. To je ten zvukař hluchý, nebo k němu šel jiný zvuk než k nám, nebo čím to sakra bylo? Naštěstí u Teamu už tenhle problém nebyl. Jo, a taky jsem si při té první kapele uvědomila, že jestli někdy chci mít vlastní metalovou kapelu, tak bych měla zapracovat na své fyzičce :D Myslím, že výkon, který podali hlavně kytarista a basák, by se klidně mohl rovnat výkonu některých fotbalistů :)
Teamáci nastoupili pěkně zostra - první písnička byla Mám na teba chuť, takže jsem si konečně mohla zaskákat a zazpívat (zahulákat?). Pak hráli pár míň známých věcí, větší hity se dostavily až v druhé půlce (přesně tak, jak jsem to čekala, protože jsem si to přečetla na jejich webu ;)). Zahráli skoro všechno, co mám od nich ráda (čili ty větší hity) - od Boli sme raz milovaní, přes Držím ti miesto, Láska, necestuj tým vlakom (tu jsem si oblíbila nedávno díky klipu - psala jsem tu už o něm, nebo ne? Ani nevím...), Severanku (můžete hádat, proč ji mám ráda :D), Malú nočnú búrku a Miesto, kde spávajú vtáci až po Krátke lásky. Za normálních okolností nemám moc ráda Reklamu na ticho, protože jsem ji jednu dobu slyšela odevšad a tak jsem se jí přeposlouchala, ale jako přídavek byla dobrá. Asi jediná další písnička, kterou bych si ráda dala na živo a nedostala jsem ji, je Odchádzajú. Ale jinak jsem s programem naprosto spokojená.
Další věc, která se mi včera hodně líbila, byly světelné efekty. Měli to kluci dobře vymyšlené a dobře udělané. Vlastně celý vizuální dojem ze včerejška je perfektní, protože jsme se s Liduš dostaly do druhé řady. To mělo dvě zásadní výhody - jednak to, že jsme viděly skoro všechno na pódiu, a jednak to, že se na nás dostala voda, kterou roznášeli hlavně v druhé půlce koncertu (Palo: "Je tu vedro, že? Jak hovädo!"). Zábavné bylo taky, když na pódiu přistávali plyšáci (Palo: "Čo sme v Superstar? Čo som Harich? Boli doby, kedy nám hádzali podprsenky a nohavičky!"). Palo je napřed rozhodil do davu, ale než koncert skončil, měl je znovu na pódiu a ještě ve větším počtu. By mě zajímalo, co s nima bude dělat :D
Co napsat na závěr? I když bylo tohle turné označované jako "rozlučkové," už jsem kdesi četla, že to asi tak úplně pravda nebude, Team bude fungovat dál, akurát už nebude jezdit po velkých halách. Na jednu stranu je to sice tak trochu podvod na lidi, nebo jinými slovy marketingový fígl, ale myslím si, že jestli tohle nejsou poslední koncerty Teamu, tak to nikomu vadit nebude!

Žádné komentáře:

Okomentovat