pondělí 11. června 2012

Umírám

Takhle nepřipravená na zkoušku jsem snad ještě nebyla. Proč se z toho sakra nejde odhlásit? Ale vlastně bych neměla kdy jindy na to jít - ve čtvrtek mají plno a na další termín už budu snad v Itálii. Neumím ani půlku témat, jdu spát a budu doufat, že když zítra ráno vstanu v 6, tak se mi to podaří nějak dohnat. A hlavně budu doufat, že si ty témata budu moct vybrat sama, takže jim tam povykládám něco o Čapkovi a Vieweghovi a oni na mě budou hodní a dají mi to. Uáááá, já nechciiii! Já už chci prázdninyyyy!!!

To chce nějaký dobíječ energie. Ale jaký? Tom docela funguje, poslední dobou taky chlapci z Foo Fighters (dneska jsem viděla nějaký rozhovor s Davem a Taylorem, kde se bavili mimo jiné o svých miminkách - úúúžasné :D)... a proč sakra zapomínám na Perttua? Doufám, že mi to odpustí :D No nic, hyvää yötä, menen kuolla.

Žádné komentáře:

Okomentovat