pátek 15. června 2012

Playlist dnešního večera

Všechny zkoušky hotové! YEAAAH!!! A za odměnu si dáme výplach z jůtůbové historie (čili písničky, které mám v oblíbených, v pořadí, v jakém mi je jůtůb momentálně náhodně přehrává).

Richard Genée: Insalata Italiana


Tohle bych chtěla někdy zpívat, páč je to úžasné a divácky vděčné. Zpívá to spousta sborů, takže Jůtůb je toho plný a určitě se někde najde i lepší verze, ale z těch několika, které jsem viděla a slyšela, se mi nejvíc líbila tahle. Najdou se i čistě zpívané verze, ale tohle podle mě trochu toho herectví potřebuje.


Petr Hapka: Kocour se schoulil na tvůj klín


Jedna z nejkrásnějších českých písniček. Když nemám chuť na metal ani rock, Hapka s Horáčkem jsou výborná volba (teda ne že bych je měla nějak moc naposlouchané, ale aspoň takové klasiky jako tohle nebo Dívám se, dívám znám moc dobře).


The Offspring: The Kids Aren't Alright


Offspringy jsem začala poslouchat poměrně nedávno a tohle je asi druhá (nebo třetí?) písnička, která mě chytla. Na tohle by se skvěle řádilo na koncertě.


Sunrise Avenue: Welcome To My Life


O téhle písničce jsem tu už psala, takže jednoduše - je nádherná.


Gate Crasher: Poker Face


Lady Gagu nemusím, ale občas v rockové verzi ty písničky dost často nejsou špatné. A naživo jsou ještě lepší :)


Tarja Turunen: Maamme


Kompletní verze finské hymny s jednou moc dobrou zpěvačkou :) Ještě to mám kdesi založené i ve sborové úpravě (taky hodně povedené), ale tam jim bohužel chybí prostřední švédská sloka.


Dan Bárta & Bobby McFerrin


Setkání dvou úžasných zpěváků nemůže dopadnout jinak, než úžasně.


Daniel Landa: Bílá hora


Proč jsem se tohle ještě nenaučila na kytaru? Dyť jsou tam jednoduché akordy, tož bych si příště, až to chytím do ruky, mohla vzpomnět.


Jaroslav Samson Lenk: Už to nenapravím


Tohle už jsem na kytaru hrála a myslím, že jsem o tom i psala. Jedna z písniček převzatých od rodičů a vhodných k táboráku nebo k jiným kytarovým akcím.


Apocalyptica: Romance


Bez Apo by to nešlo, to doufám chápete :D Eiccův sexy hluboký hlas a Perttu oblečený v... rybářské síti? V jakémsi rozhovoru mluvili o tom, jak kdysi vypadali (např. Paavo s dlouhýma vlasama a Eicca s krátkýma), no a P. zmínil své období, kdy hrával v rybářské síti. Ale jemu sluší všecko :D


Shinedown: Simple Man


Už to vypadalo, že tu nebude žádný metal, ale přece aspoň něco. Originál od Lynyrd Skynyrd není špatný, ale tohle je ještě o něco lepší.


Jean Sibelius: Finlandia



Finsko začarované do hudby, aneb Sibeliova Finlandia. Taky už jsem ji tu někde ukazovala. Spousta Finů ji chtěla za hymnu, ale bohužel to není zrovna písnička, kterou by mohly zpívat masy necvičených hlasů, takže místo ní je hymnou jednodušší Maamme.


A tímhle bych to mohla ukončit. YouTube mi sice chrlí další a další zajímavé písničky, ale už tak je toho moc, takže toť pro dnešek vše. Enjoy!

Žádné komentáře:

Okomentovat