pondělí 18. června 2012

Velký chlupatý letní hejt

Nechci lézt do zelí lidem z 1000vecicomeserou, protože ti svoje řemeslo umí dobře, ale teď si prostě musím udělat dobře jedním velkým nenávistným článkem. Přišlo léto a s ním vysoké teploty, které znemožňují člověku nosit pohodlné dlouhé kalhoty, pokud se nechce uvařit. Dlouhé kalhoty mají výhodu v tom, že zakrývají, co je pod nima - chlupy! Jenže když je venku třicet ve stínu, holt musí jít dolů kalhoty a protože to velí současná estetická norma, tak i chlupy. Jo, souhlasím s tím, že chlupaté nohy nejsou nijak vábné na pohled, obzvlášť, pokud ty chlupy mají skoro černou barvu, tak jak moje. Co ale bytostně nesnáším, je proces odchlupování. Jsou v zásadě tři možnosti - laser, který u mě kvůli ceně nepřipadá do úvahy, takže zbývá holit (případně depilovat nějakým krémem), což v mém případě vydrží tak necelého půl dne, než ty potvory zas vylezou, nebo epilovat pomocí toho krutého mučícího přístroje nebo vosku. Nechápu, jakým způsobem se dá dosáhnout těch reklamně úžasných hladkých noh, já to většinou vzdávám, když můj porost zřídne tak na polovinu. Dneska jsem se překonala a vyškubala toho ještě víc, ale i tak se mi zatím nikdy nepovedlo dotáhnout věc do konce tak, abych ty zbytky potom nemusela ještě oholit. Navíc jsem u toho vždycky příšerně zpocená, i když to může být tím, že se takhle týrám jenom v době, kdy je parno, a jindy si radši dám delší kalhoty, aby to nebylo vidět.
A ještě další chlupatou věc nemám ráda - proč mi sakra roste knír? To jsem chlap nebo co? Jo, já vím, že v tom nejsem sama, ale je to tak otravné... ještě štěstí, že není zas tak moc vidět. A taky nesnáším, když dokončím odchlupovací proces, vylezu z koupelny a pak v jiném světle objevím chlup, nebo dokonce chlupy, které unikly epilátoru i žiletce, takže se musím do té koupelny zavřít znovu a skoro naslepo to opravit, protože v tom koupelnovém světle to prostě nevidím.

FFFFFUUUUU, já chci zimu!

Žádné komentáře:

Okomentovat