úterý 16. října 2012

Jako z první republiky

Z šaliny člověk vidí dost věcí. Poslední dobou mě například zaujalo pár reklamních sloganů, které mi připadají jako z první republiky. První takový, který jsem viděla, je tuším někde na Václavské a zní: "Nejlepší knedlíček má Vaníček." Přišlo mi to jako taková milá připomínka starších časů a myslela jsem, že moc podobných reklam asi neuvidím. Ale mýlila jsem se. Nedávno jsem potkala dvě podobné. Ta první byla: "Jehly, nitě, klubíčka - jen z prodejny Vlastička" a ta druhá, podle mě míň povedená, ale pořád v podobném duchu: "Jízda nocí, jízda ránem, nejlepší je s Pelikánem" (to je slogan autoškoly Pelikán). Tyhle nápisy mi přijdou takové pěkně poetické (hlavně ty první dva), takové rozzáření nudné šedi velkoměsta :). Až se zase budu nudit, tak třeba půjdu hledat další.

Žádné komentáře:

Okomentovat