sobota 27. října 2012

Le Wild Combination

Nedávno jsem byla zoufalá z toho, že si moje spolubydla pouští Call Me Maybe a hned potom Offspringy. Tahle kombinace mi prostě nešla (a nejde) do hlavy. Ale pak jsem došla na to, že nemám problém s tou kombinací, ale jenom s tou první písničkou. Nene, letní hity nebyly, nejsou a nebudou můj styl. Moje dnešní kombinace jsou ale podobného duchu: Čhavorenge, The Rasmus, Bonus, Prago Union, Radiohead, Hentai Corporation a pro změnu Čhavorenge (jo, už jsem tu jednu písničku překopala do mp3, šikovná su :)). Už delší dobu mám období, kdy pořádně nevím, co poslouchat, a tak se brodím vodama YouTube a hledám a zkouším a hledám. Stručný přehled toho, co jsem dneska poslouchala - čili kombinace mých oblíbených písniček s jinýma, které jsem dneska slyšela poprvé:

Čhavorenge (nevím, jak se tahle písnička jmenuje):



The Rasmus: Somewhere



Bonus: Konec civilizace



Radiohead: Creep



Hentai Corporation: Dokktor Zaius


Žádné komentáře:

Okomentovat