čtvrtek 12. července 2012

Christopher Paolini: Inheritance

1. Proč jsem si vybrala tuto knihu?
Protože jsem chtěla vědět, jak dopadne moje oblíbená série.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
konec bitvy

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
obnovit

4. S jakou postavou bych se ztotožnila, případně kým bych chtěla nebo nechtěla být.
Asi to bude zase Arya. Tahle má možná ke mně o chlup blíž než Arya z GoT - minimálně svojí uzavřeností, nepřístupností. A samozřejmě by se mi líbilo být skoro neporazitelná tak jako ona.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno pozitivum.
Dlouho mě zajímalo, jak se Paolini popere s ukončením celé série. Podle mě se mu to povedlo víc než dobře. Není to sice vyloženě happy-end, ale pořád je to docela optimistický konec.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Tenhle příběh rozhodně není špatný, jenom možná trochu zdlouhavý, mohlo tam být o chlup míň dobytých měst. A kdybych to psala já, vyrobila bych jednoznačný happy-end aspoň Nasuadě a Murtaghovi.

Hodnocení: *****


Žádné komentáře:

Okomentovat