čtvrtek 26. července 2012

Z dnešního playlistu

Dneska si dáme další hudební spamming. Ještě to nebude metal, ale už jsem na dobré cestě :)


Foo Fighters - Monkey Wrench


Co vybrat na začátek od FF? Těžká volba, takže zase, tak jak posledně u Kluse, prostě první písnička, která mi padla pod ruku :)


The Smashing Pumpkins - The Celestials


Tohle je nádhera, která se dá poslouchat třeba desetkrát za sebou a neoposlouchá se.


The Offspring - Kristy, Are You Doing Okay?


Can you stay strong? Can you go on? Mám strašně ráda takovéhle nádherné, i když ne zrovna veselé písničky...
*Random Thought* Dexter mi v tomhle klipu strašně připomíná Mikko Siréna...


Three Days Grace - Never Too Late


Moje nejoblíbenější od 3DG... cause it's not too late, it's never too late...


Foo Fighters - I Should Have Known



A pro změnu nejoblíbenější od FF, ale na začátek tohohle blogu jsem ji dávat nechtěla, protože jsem chtěla začít něčím veselejším.


The Smashing Pumpkins - Wildflower


No a tuhle si pouštím teď pořád dokola a snažím se naučit tu nezapamatovatelnou melodii :)

Žádné komentáře:

Okomentovat