pondělí 23. července 2012

Když neposlouchám metal...

...tak poslouchám rock. Když neposlouchám ani metal, ani rock, tak se něco děje. Asi jsem se trochu přeposlouchala svých oblíbenců, takže dnešek jsem strávila objevováním krás popu a příbuzných stylů, prostě toho, co jde normálně mimo mě. A co jsem teda poslední dobou obejvila?

Ed Sheeran - Wayfaring Stranger


Eda poslouchám už delší čas, vlastně od té doby, co jsem si o něm přečetla nějaký článek v novinách. První písnička, kterou jsem od něho slyšela, byla Lego House (velké plus za klip s Rupertem Grintem), a tohle je naprosto úchvatně provedená písnička.


Ellie Goulding ft. Tinie Tempah - Hanging On


Ellie jsem objevila dneska a totálně jsem se zamilovala do jejího éterického hlasu. Sice bych se obešla bez toho rapu, ale i tak se to velice dobře poslouchá.


Bonus - Že budu šťastnej


Něco z domácích vod. Bonus má sakra dobré texty a hudební doprovod mi taky není cizí.


Tomáš Klus - DA.MUklův meč


A fčil problém. Kterou od Klusa vybrat? Marii? Ninu? Lenku? Malčik? Pocity? Tak teda první, která mi padne do oka. Vyhrál DA.MUklův meč. Ale kdyby vyhrála kterákoli jiná, bylo by to jedno, protože všechny jsou skvělé.


Piča z hoven - Planety


Tohle je strašně chytlavá písnička. Většinou, když si ji pustím, nemůžu ji potom pár dní dostat z hlavy.


Zrní - Autobus



No a poslední dnešní písnička je opět česká a opět objev posledních několika dní. Zítra bych mohla trochu víc prozkoumat jejich tvorbu, zní to slibně.

Žádné komentáře:

Okomentovat