středa 25. července 2012

Článek plný Apocalyptiky

Blonďatý Perttu je hezký, ale černovlasý je naprosto neodolatelný. Někdo by mu měl říct, ať se obarví zpátky na černo. 

Včera mi konečně došel můj příšerně drahý narozeninový dárek - Apofotoknížka, Apotričko, ApoCD a ApoDVD Reflections Revised. Ještě štěstí, že nikdo nebyl doma, protože jsem začala skákat a ječet jako šílená. Vzhledem k tomu, že jsem právě měla v ruce nůž, abych se dostala do toho balíku, mohla být tahle situace pro náhodné kolemjdoucí poněkud nebezpečná. Obsah balíku jsem samozřejmě musela okamžitě prozkoumat. Naštěstí u toho nebyla mamka, protože by mi ho určitě zabavila a dala až za dlouhých deset dní k narozeninám.
CD a DVD jsou úžasné dle očekávání. Rozhodla jsem se zlegalizovat si svoji hudební knihovnu a samozřejmě musím začít tím nejlepším. Od Apo jsem měla jenom 7th Symphony, protože jsem ji vyhrála v jedné soutěži Battery Energy Drinku, takže jsem se musela rozhodnout, co si pořídit teď. Nejvíc jsem váhala mezi Reflections, Apocalyptikou a Cultem, protože všechny tři jsou naprosto úžasné, ale nakonec vyhrálo Reflections, protože obsahuje ty největší poklady - Epilogue a Conclusion, a pak třeba taky Prologue a Seemann patří mezi moje nejoblíbenější.
Tričko je taky super - jmenuje se Cello Royal, vypadá takhle a z těch, co jsou na výběr, je určitě jedno z nejhezčích. A navíc je na něm napsané Helsinki a Finland :) Kromě toho jsem stejně na výběr neměla, protože jsem brala knížku a tričko v balíku, který byl o pár (ale fakt jenom o pár) éček levnější.
No a knížka je absolutně super! Ne že bych to nečekala, protože Ville je týpek a navíc měl velice fotogenické objekty. Co mě ale dostalo - je tam strašně moc fotek z Prahy a možná i odjinud z ČR. První jsem objevila hned za sérií "Story in the woods," kterou hodili i na FB (a tuhle fotku, jak se Paavo a Perttu drží za ruce, mám od té doby na ploše). Napřed je tam Eicca někde na střeše a pak i s výhledem, který mi připomíná Prahu (ale můžu se mýlit). Potom tam divočí v jakési středověce vypadající místnosti a jedna s fotek je u štítu s českým lvem. Sice hodně stylizovaným, ale českým. (Chvíli jsem váhala, jestli není finský, ale pak jsem přišla na zásadní rozlišovací znamení - český lev má dva ocasy, zatímco finský má jenom jeden zatočený. Kromě toho finský lev je zlatý a český stříbrný, měl by mít zlatou korunu, kterou na tom štítu neměl, ale jak už jsem psala, ten štít byl hodně stylizovaný.) Dál je tam několik fotek v ulicích s českýma nápisama a nakonec, když už jsem si myslela, že jsou zase jinde, je tam pár fotek z jakéhosi stadionu, za kterým jsou paneláky. To vypadá česky, říkám si, a samozřejmě - na poslední stadionové fotce je budka s nápisem "Domácí." A jsme doma. Mám dojem, že tyhle fotky vznikly přesně v té době, když jsme tam loni s Liduš (a vlastně taky s Aimi) byly - to se pozná podle Perttuovy nepřehlédnutelné modré mašle ve vlasech :D Ten chlap je prostě geniální :D A musím končit, nebo z toho bude zamilovaný článek o Perttuovi a to by nikdo číst nechtěl.


Žádné komentáře:

Okomentovat