čtvrtek 2. srpna 2012

Arya v lese

Potom, co jsem prozpívala dopoledne, jsem se začala docela nudit. Ségra mi zabavila The Sims, takže mi zbývá jenom AoE a OTTD, ale i to už mě přestává bavit, takže jsem se asi po sto letech odhodlala vzít kolo a vyjet si do lesa. Vzala jsem s sebou foťák a knížku, na první zastávce jsem udělala pár fotek a na druhé jsem si sedla do trávy, opřela se o strom a začala si číst. No a tady jde vidět, jak dlouho už jsem nebyla v přírodě - já debil jsem zapomněla na repelent. Uvědomila jsem si to, když mě začal otravovat jeden komár - ale čert ho vem, dvakrát si kousl a odletěl. Tak si čtu, po asi pěti minutách se podívám na ruku - a tam se promenáduje klíště! Nějak se mi po té době v civilizaci podařilo na existenci těchto tvorů zapomenout. Takže jsem toho potvoráka setřepala, vstala, sbalila věci, setřepala druhého a zase odjela domů. Doma jsem setřepala ještě třetího, naštěstí se ještě nestihl přisát. Žádné přisáté jsme ani já, ani mamka naštěstí neobjevily. No a tak skončil můj výlet do přírody.

Přidávám pár fotek, co jsem vyrobila (fotit neumím, zrcadlovku nevlastním a s frodošopem se nekamarádím, takže od toho nic nečekejte).










Žádné komentáře:

Okomentovat