středa 1. srpna 2012

Superheroes

Možná budu vypadat jako barbar, ale až do letošního května jsem neviděla žádný superhrdinský film. A já vlastně jako barbar nevypadám, já filmový barbar jsem, takže to není zas až takový div. Ale po Perttuových statusech a velkém vychvalování na Apofóru jsem se rozhodla, že bych se na ty Avengers mohla podívat, a abych byla aspoň trochu v obraze, stáhla jsem si předtím Thora a Irona Mana. No a od té doby si nadávám, proč jsem se těmhle filmům až do teď vyhýbala. Thor i Iron Man byli super, IM2 taky (i když jsem zatím viděla jenom hodně nekvalitní kinorip), no a Avengers jsou naprosto boží! Na ty jsme se napřed dívali na bytě, taky v hodně nekvalitní verzi, a pak jsem se rozhodla si je dát znovu v kině. Shodly jsme se s kámoškou, že preferujeme variantu 2D a anglicky, a stihly jsme nakonec poslední den, kdy to ve Špalíčku promítali. A až to vyjde na DVD (někdy v září), tak si to možná aj koupím. Nebo aspoň stáhnu v kvalitnější verzi. Jestli to ještě někdo neviděl, fakt doporučuju! Obsahuje to pořádnou smršť hlášek a vtipných scén (jedna za všechny), celkem dobrý příběh aaa... Lokiho! No ale to, že jsem zamilovaná do Toma Hiddlestona jsem už někde tady demonstrovala, takže si fangirling nechám zas na někdy jindy.
Tenhle týden jsem od marvelovských komiksů pokročila dál a vrhla se na Batmany (Batman Begins a The Dark Knight). A zase jsem byla okouzlená! Jednička byla fajn, ale dvojka obsahovala bonus navíc, a ten se jmenuje Heath Ledger. Ten chlap byl naprosto strhující! To se ani nedá popsat, prostě se vám oči a uši přilepí k obrazovce a nejdou odtrhnout! Mimochodem, tak mě napadlo, jestli náhodou taky neumřel v těch pověstných 27, ale ne, vydržel až do 28. Toho je fakt škoda. A měla bych se někdy podívat taky na Zkrocenou horu. Ale napřed jsou v plánu zbývající Avengeři, poslední Batman (na něho bych taky mohla skočit do kina), a třeba nějací Spidermani a Supermani. A z jiného soudku, taky se chci vrhnout na Falling Down, a to od té doby, kdy mi někdo prozradil, že podle tohohle filmu natočili Foo Fighters klip na Walk. Vypadá to, že mám docela co dělat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat