čtvrtek 22. března 2012

Amorphis a Česko

Vždycky jsem ráda, když zjistím, že někdo ze zahraničí má kladný vztah k naší zemičce nebo k něčemu českému. To tak navečer nemám co dělat, takže poslouchám Amorphis a prohlížím si jejich web. První věc, která mě potěšila, se objevila v seznamu oblíbených písniček zpěváka Tomiho Joutsena - Falling Slowly od Glena Hansarda a Markéty Irglové. Dokonce má správně napsané její jméno! O kousek dál jsem se pak dočetla, že má rád i film Once. (Mimochodem, já taky.)
No ale to není všechno, ještě větší překvapení jsem našla v profilu klávesáka Santeriho Kallia. V kolonce oblíbená prázdninová destinace má totiž napsané Czech Republic in the summer! Docela by mě zajímalo, jak na nás vůbec došel, případně kde přesně se tu toulá...


Žádné komentáře:

Okomentovat