sobota 3. března 2012

Sebastien

Občas se mi stane, že si do kompu natahám muziku, která se mi na první poslech zalíbí, ale pak na ni buď zapomenu, nebo po nějaké době uvažuju, cože se mi na ní vlastně líbilo. Když jsem objevila Sebastien, na první poslech mě uchvátili, takže jsem si je okamžitě stáhla. První poslech super, druhý pořád dobrý, ale pak mě to nějak přešlo. Sice jsem si je občas pustila, ale to kouzlo kamsi zmizelo, takže jsem si od nich chvilku dala pauzu. No a dneska jsem je "znovuobjevila" - prostě jsem si je pustila a kouzlo se objevilo znovu! Vzhledem k tomu, že se na české hudební scéně absolutně nevyznám, tak tady nebudu házet pojmama jako "nejlepší česká kapela," ale je fakt škoda, že je nezná víc lidí. Kdyby tak tohle hrálo v rádiu místo českého popíku!


Žádné komentáře:

Okomentovat