čtvrtek 22. března 2012

Jarní procházka

Jo, já vím, že je to už třetí článek, kde se zmiňuju o jaru, ale nemůžu si pomoct. Asi mi to slunko leze na mozek. Dneska jsem se hecla a místo použití přibližovadla jsem ze školy šlapala pěšky. Mohla jsem si to dovolit, páč nám odpadly dějiny (v důsledku čehož mám od včerejšího večera velmi dobrou náladu), takže jsem měla spoustu času na nepodstatné záležitosti. A tak jsem si udělala hodinovou procházku na zdravém městském vzduchu. (S tím časovým údajem nekecám, fakt mi to trvalo úplně přesně hodinu!) Aby si ale někdo nemyslel, že snad konečně začínám žít zdravě (i přes stále častější obědy v Oáze), pořád konzumuju obrovské množství čokolády a jiných sladkostí. Sice jsem si teď koupila zeleninu (alberťáckou, zapomněla jsem, že bych už mohla navštívit Zelňák), ale kromě ní taky nanuky, marshmallows a Kinder Maxi King, který jsem neměla už asi sto let. Kdo ví, třeba mě s tím jarem přejdou i tyhle chutě. (No, spíš nepřejdou.) Tak si snad aspoň najdu čas a chuť na DDRko, když už mi leží u skříně.

Žádné komentáře:

Okomentovat